storm

Det går upp och ner med mitt mående men jag överlever. 
 
Saknar min. Blivande sambo massor.
 
Har en aktiv liten i magen som flyttar rundor p slår kullerbytta hehe.  
 
Imorgon går man in i v 25 (24+0) . Börjar kännas att de blir tyngre hehe. Var på yoga igår
 Tyckte det var jobbigt svårt o sitta bekvämt många övningar kan jag ej göra pga foglossning.  Verkligen inte skönt o ligga på rygg på golvet heller blidde värre m ryggen de gjorde ont.  Annars sparka loppan hela passet. 
 
Det stormar som satan ute.  Undrar om det blir någon snö inatt?  Imorgon eller nått. .
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0