Måndag

Här kommer bilderna på renarna :) fina djur ;)
 
Det blidde inte mycket fotande där borta.. delas hade jag nada teckning på mobilen så det var princip avstängd.. det var mitt ute i skogen vettni hehe.. väldigt fint var det och en stor gård.. fick även vara uppe på ett loft och fick se massa gamla saker, bland annat massa högafflar som en gammal herre hade gjort anders farfars far som hade gjort dom..
 
vi var även ute en tur med skotern.. hög med snö.. vissa gånger fick jag hoppa av då sjönk jag ner för snön var inte precis packad snö likna som puder snö :) när vi kom in på gården igen med skotern klantade anders till det så jag ramla rakt ner i snön haha det var rätt kul sen fick jag plumsa till gången, trött var man...
 
Annars hade varit en lugn helg med massa trevliga folk.. god mat... 
 
 
ställde mig på vågen :) 79,4 kg väger jag nu.. går sakta neråt.. magen får gärna bli lite mindre tycker jag....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0