Onsdag

Idag jobba älsklingen inte så länge till 4 iallafall, sen ska vi köra iväg o handla :)
 
igår kväll när jag gick o la mig känndes det som jag fick vä'rsta mens smärtorna, tog 2 alvedon sen sov jag gott, det känns ju mellan varven.. Tror skitet är på gång nu iallafall..
 
jag bara älskar Glee serien, den e som gift hehe :) kolla på 3 avsnitt igår med hjärtat :)
 
blir nog fler avsnitt idag med hehe...
 
 
sa till anders att vi måste vara duktigare på o fota när vi har kameran med oss.. kul o ha foton jue...
 
 
Ha det så bra..


Kommentarer
Andrea

Usch, det som gör så ont när dom kommer:( Skönt där finns smärtlindring:)
Det där med kamera e en rolig sak. Man har den med sig, men man glömmer och ta foto. Jag/vi e likadana:)
Hälsa gubben!!
Kramisar

2013-02-17 @ 14:02:32
URL: http://nuttegulle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0