tisdag

Idag har det inte  hänt så mycket här..
 
låg i soffan och kolla på tv o så ringde det på dörren, kolla i titthålet men såg inget så jag visste inte vem det var, fick springa in o ta på mig ett par brallor( mina pyjamas byxor) hade ju endast linne på mig hehe.. när jag öppna dörren så var det min käre Svärmor som stod där, blidde lite paff,
 
Alltid trevligt med sällskap, hade inget kaffe o bjuda på så det blidde kallt glas vatten o muffins hehe...
 
nu har jag varit ute en sväng o fått lite frisk luft, annars känner jag mig lite frusen mellan åt..
 
Upptäckte idag att magen inte väler lika mycket ut när jag har byxorna på mig :) så den har nog minskat den med hehe...
 
Snart blir det dags och börja med maten... 
 
här e iallafall filmen jag gjort med sommarens foton. :)
 
http://www.youtube.com/watch?v=FbKGXZIG538 vette katten hur jag lägger in den här... 
 
ha det bra alla


Kommentarer
Andrea

Så trevligt med besök:) Det e alltid lika roligt när dom kommer utan förvarning och hälsar på:)
Så skönt och höra att magen med har blivit mindre:)

Kram kusin

2013-02-12 @ 17:17:00
URL: http://nuttegulle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0