1 maj

Oj då!
har inte skrivet på ett tag men har inte haft lust helt enkelt..
 
Mitt hurmör är inte det bästa mellan varven , men det är väl förändringarna i kroppen som spökar.
 
ena stunden känner jag mig fet osv
när jag ser mig på gamla bilder på mig är det inte jag , men ser jag på bilderna nu är det inte jag heller känner verkligen inte igen mig, personlighets klyvning kallas det så? jobbigt att känna så men det blir bättre ju längre det är bra osv..
 
Som sagt står still ännu men tror ändå det har hänt något på måttbandet, för min mage väller inte lika mycket ut i vissa byxor :) det e den hära jäkla vågen som spelar ett spratt med mig....
 
annars mår jag br ao hela den biten det e ssom sagt snart 8 månader sen op..
 
det ha rinte hänt så mycket här hos mig...
 
jo älsklingen kom i fredags dvs den 26 april och dessa 5 dagar har svischat förbi så ikväll åker han hem :) ska även hämta syster o hedda idag med, så vi får åka in lite tidigare till sturup..
 
igår var det valborg och den firades med goda vänner dvs med annika o micke, sandra kalle, hemma hos fam jönsson i Hammarlöv, fick även träffa nya trevliga folk Jennie med bihang och Mia med magen :) jätte trevligt hade vi, åkte trakotr vagn till där vi hade majbålet :) foton kommer längre fram..
 
måndags var vi på malmö o var på möte ang nya oriflame, rätt mycket förändringar som gynnar mig, så alla miina kunder framöver kan ni fixa egen best o få hem sakerna antingen på posten eller hemleverans, trots via mig ändå bra va?? återkommer med mer info med den saken :)
 
om några veckor kommer jag buzza om några saker som man vaxar benen osv med, kul o testa, åte rkommer med mer info när jag fått sakerna.
 
Som en buzzador får man prova på olika nya saker som ska komma ut på markanden, jätte kul uppdrag, hör av er om ni vill veta mer... kostandsfritt ...
 
ha en fortsatt trevlig solig dag!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0