Nu är det inte långt kvar tills

Man blir sambo :D
 
ett helt nytt kapitel som startas nästa år med början på jan :) och sedan kommer det stora i mars :D visst är det stort o bli sambo, aldrig varit det förr så allt ska bli spännande :) men jag tror det kommer bli hur bra som helst, kunna dela på allt mellan varandra, Anders får vara mera delaktig i graviditeten på annat sätt än på avstånd, kan tro att de e jobbbigt o inte få känna hennes sparkar men snart nog får du det :)
 
nu är det sista veckan denna månaden dvs att på söndag går vi in i julmånaden :) älskar julen det behöver inte vara stressigt alls utan det är vad man gör den till :)
 
Imorgon ska man till AF för cv skrivning , ska få hjälp med det, hoppas inte min handläggare har missuppfattat det så jag får gå på samma igen, utan de e en handläggare som ska sitta ned med mig, de ville jag skulle göra det så cvt var klart innan jag går på mammaledighet och sedan är det bara och köra när man ska börja igen :) . hoppas man får till ett bra cv, ska kolla o se om jag har det nyaste utskrivet annars får jag skriva ut det.. ok jag skrev ut ett lika bra :)
 
mailat min barnmorska ang läkarbesök för mina fogar, jag har ont vissa dagar bölar jag så ont jag har, bara bita ihop, mellan åt är det en pärs o resa sej från soffan eller från sängen o även vända mig på natten, vaknar av att jag har ont så jag får massera ryggslutet o rumphalvan. blir nog ett besök hos en sjukgymnast med o ev gravidmassage eller nått. allt för och mildra det lite, har foglosssnings bälte, nackdelen med det är alla toa besök då får man ta av det osv hehe... lindrar lite om in get annat så håller de upp magen lite vilket e gött .. blir ju tyngre o bära på ju mer bebis växer, hon är ju närmare halvt kg tung o 20 cm lång :)
 
annars är ju min i uppfyllelse, bebis på g o snart vara med den man älskar o älskar en som jag är osv.. tar mig för den jag är o har tillit för varandra..
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0