v35+0

Går jag in idag:-) 
Det var en milstolpe gjord. Skulle sätta igång nu o det är plats i ystad bb så tar dom mot oss nu. 
 
Nästa milstolpe är och få ut vår prinsessa som vi längtar efter. 
 
Jag har mer.ont nu
sammandragningar kommer titt som tätt nu o ett enormt tryck neråt.  Bm sa till mig o vila massor o får inte gå för långa promenader.  Bara måste gå en runda var dag o få frisk luft annars blir jag ding.
 
sover knappt nått om nätterna.  Trots jag är trött.  Hjärnan går på hel varv, går på toa 5-6ggr på natten. Även en snarkandes sambo sidan om mig, vissa nätter snarkar han o vissa enormt då spelar de ingen roll hur många ggr man säger till osv. Får sova på dagen hehe. .. 
 
annars flyter det på här.
söker lägenheter . Var på visning igår men kändes inte helt bra lägenhet. Enda vi gilla var vardagsrummet.  Toan var mindre än min hehe.. vi fick tittat, men vi ger inte upp.
 
sessans fina vägglampa har kommit ska sättas upp även hennes fina filt. Med.smutfan som hon har som säng överkast. Även lilla melvin fick en filt av vår sessa dock i blå o med smurf som han ska ha i sin.säng. :-D 
Bilder på det kommer sen. 
 
 dagens bild på magen v35+0
 
Ha de göt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0