31 dagar kvar

varit en rtuff helg men ändå lugn. 
Foglossning pain in The ass. Knappt kunnat gå. Så igår vila jag hela dagen. 
Passa jag på och pärla lite.  Blev sessans namn o hello kitty. Vad hon ska heta säger jag inte förän hon kommit till världen fast beror på om jag gör lösenord skyddad blogg tror det lutar sig åt det för tydligen finns det folk där ute som e irriterad över att jag skriver om mina krämpor på Facebook suck suck. Vill dom inte läsa ta bort mig som vän istället.  Så jäkla trött på allas gällande.  Ta bort.mig som vän istället eller kom till mig. Får väl snart klagomål att jag skriver om mina krämpor på bloggen. Med.
 
31 dagar kvar till bf sen slipper ni höra mitt klagande men då får man väl på skallen för.man skriver om sitt underverk eller man hat fått för lite sömn osv. Ta bort mig som vän då.....
 
Aja
 
solen lyser för fullt underbart väder ute.  Tog en promenad p posta brev o sedan en kaffe på stan o bara njuter.  Bebis är vaken o bökar. Var lugn tills Alexandra kom fram o försökte väcka henne haha. När hon gick så rörde hon sej...
 
 
 
Sessans spjälsäng klar.
 
 lite vad jag gjort. Gjort en tavla till melvin med men glömde ta foto på den.
 
Tog ett varmt bad i lörd när jag var hos mina föräldrar.
 
 
Ha en härlig dag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0