bebis är ute

det stämmer.. hon kom till vvärlden den 24/3 kl 15.55.
Idag är hon 8 veckor. Förlossnings berättelse kommer inom snar tid. Kom med snitt .. hann vara hemma en vecka blev inlagd på sjukhuset för infektion men är på benen nu o njuter av att vara mamma. Det är tufft men samtidigt roligt och mysigt.
världens lyckligaste kvinna just nu. Har allt man kan önska sej. Dvs äntligen lyckades få egna barn det är en gåva och kärleken till sitt barn är enormt..
 
Anders föräldrar kom ner till Skåne i påskas. Så mysigt. ÖÖverraskning deluxe. 
 
Vi har fått större lägenhet. Flyttar in på söndag :-D dörren sidan om skönt o slippa bära så långt :-D
 
Vad gör vi om dagarna? 
Ute och går varje dag :-) är ofta på öppna förskolan med Sandra o melvin. Umgås massor med familjen Jönsson . Vi har det såå mysigt roligt osv.. kul att barnen får växa upp tillsammans. Det är 6veckor mellan melvin och linnea.
 
Dax och göra.sej redo för en promenad till öppna förskolan för lite babymassage :-)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0