Lite mer än halva tiden

Är i vecka 23 ( 22+2) 

Börjar bli mer verkligt nu. Bm kontroll börjar nästa vecka . Lillasyster sparkar som tusan. Lika aktiv som linnea. Ultraljud till blir det längre fram när vet jag inte.

Mycket som händer nu känns det som.
Ska ta stick i finger antal ggr i några dagar för o se om jag har graviditet diabetes. 

Kommer åka in till Ystad och prata lite om förlossningen osv. Ju mer jag tänker på det så kommer oron o rädslan där med gråten i hals gropen . Dvs det är jobbigt. Men även behöver prata om det med mina o ventilera inte alltid man känner sig tuff o stark. Jobbig känsla mellan varven. En sak är säker blir Ystad o vill de ha planerat snitt tackar jag ja direkt så känns det nu.  Är rädd att det ska bli samma sak igen.

Annars är jag sjukskriven 100% för svår foglossning .

Har svår järn brist o blodbrist så jag äter andra järntabletter nu o hoppas det hjälper annars vet jag inte vad..

Vi har namn klart till lillasyster men inte Mellan namnen ännu

Tyvärr har jag ingen mag bild ännu denna vecka.  Har ingen hel spegel. .
Får ta foto när öppna öppnar igen 😊




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0