Oj här låg ett inlägg som inte har lagts in

 
Oj då 
Inte skrivet på länge. Fullt upp med  andra ord. Semestern är över för denna gång   tillbaka till rutinerna igen. Dvs noll socialt umgänge typ.. 
 
Tur man har några vänner som vill umgås med en och det är jag glad för 
 
Linnea växer som bara den. Haha liten skit är hon. Pratar som bara den och kan så mycket. . 
Åhhh är så sugen på syskon. Rädd att det inte kommer ta fort o lätt.. har bara den känslan.  Sen har jag bada koll för inget stämmer gahhh. ..
 
Håller på att sy upp napphållare som ska säljas på Mikaeli. 
 
Har även börjat göra med tryckknappar så att nappar m ring kan ha..
Så ser de ut utan  napp i...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0