Förlossningsrädsla

Kan börja.med att vi väntar ännu ett syskon till våra flickor, det blir även en flicka till. Beräknas att titta ut 2/4.
 
 
Börja känna.bebis väldigt tidigt denna gång... men nu är det bara jobbigt..
Blodvärden är kassa på.mig och jag har fått järndropp, ont i fogarna.
 
Hunnit.med 2vöndor på Lund förlossning pga onda sammandragningar kom ofta. Men.inget påverkat. Vet ej varför..
En skit graviditet är det. 
 
Varit inne på Ystad bb för o prata om förlossning plan pga min förlossnings rädsla, kändes skit bra.när vi gick därifrån.
På eftermiddagen rasar hela.min värld o rädslan o oron kom pang boom, spec mödra ringde o sa ja ska blrja gå i lund på kontroller osv, lär bli ofta pga lite högt sockervärden, jag böla som.en gris o sa ja har en enorm rädsla o precis varit i Ystad på planering osv. Höjde rösten vägearr föda i lund , ska föda i Ystad där min trygghet är.  Jobbiga dagar . Räcker.inte de har varit inne på Lund kk vilket är jobbigt redan där...  
 
Hoppas vi kan.hitta en lösning på hur vi ska göra, hoppas på bra samarbete mellan min bm o de i lund. Jag fixar.inte.detta.psykiskt o åka in hela.tiden pga min rädsla. Risk e allt drar.igång tidigare. Vilket jag inte.vill har redan känt de.onda sammandragningar pga detta.. 
 
Pratat med.alma bm om.detta, så.länge jag inte har insulin tar Ystad.mot.mig. tror de e kostbehandling som gäller. Så godis, kakor o så ska.inte ätas allt för ofta.mindre sällan,får unna mig någon gång.. 
 
Suget är stort just nu.. men jag ska klara detta..jag ska föda där jag har.min trygga punkt önskar även kontroller sker där jag är trygg dvs hos.min bm.. 
 
Många vet.inte hur.jobbigt detta.är   varför går jag på detta.en gång till osv. Vilken tur att det finns att hjälp o få bearbeta detta... ni får tycka vad ni vill...
 
Tänker.inte gå in på vad planeringen är iallafall..  säger bara Ystad förlossning/BB är super bäst ....
 
Barnen växer som.bara den.
Linnea blir 4 i mars och Elvira blir 2 i maj.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha det super alla..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0