Längtan o saknad

 Hej alla där ute!!
 
idag har det varit dop/kalas det var jätte trevligt. imorgon blir det kulhuset med goda vänner :)
 
linnea är förkyld igen suck,, femte tanden är på gång o spricka sig igenom.
 
 
Varför önskar man att allt är som det varit? personer i en närhet finns kvar o så. stor saknad o önskar verkligen aatt personerna vill vara delaktiga i vårat liv o framförallt se Linnea och växa upp. det är en stor saknad speciellt när dessa personer funnits i mitt liv läääänge.. önskan finns där. ibland önskar man att man vill få saker ogjort :(  saknaden är enormt stor..
 
bättre sent än aldrig.. känner ett stor hål som behövs fullas igen.
kom ihåg ta vara på tiden man vet aldrig vad som händer. glöm allt groll och gå vidare.. man vet aldrig när livet vänder..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ha de gott allt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0