ikea

blev en tur till ikea. köpte elite förvaring till skötbordet, o en korg till Loppans leksaker :)
en matstol till henne som man kan ha med sej osv :) lite smått o gott..  annars har vi bara tagit de lugnt...
 
Ärligt jag är så sugen på en bebis till, när man ser små bebisar o alla dessa gravidmagar..
 
då får vi se om vi får papper från babysimmet så vi kan betala innan det börjar :) vilket det gör v 3. msigt... sedan borde vi veta ang förskoleplats med till linnea mer så man kan börja planera de sista mammadagarna osv.. just nu vet jag inget haha
 
nä nu ska jag i säng
 
godnatt på er (host host host)
Lite fler bilder på linnea :) 
 mammas skrutta
nyfiken.....
 Gladis :)
 :)
 
 fått torr blöja :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0