jaha vad ska man säga

Tisdags kväll, inte nmin dag alls iallafall inte på kvällen, allt bara kom då. grät som tusan. jag vet inte varför men ibland känns det så himla orättvist allt.. varför ska jag drabbas..... varför är det inte så lätt o gå ner i vikt. Vad är fel på mig ja allt sånna tankar jag inte ska har i huvudet, har inte haft sånna tankar på jätte länge alls,

hmm kanske ska fortsätta och skriva ner en massa positiva saker, men hallååå mur mycket finns det i positiva saker om mig, tycker jag har skrivet jätte många finns det verkligen flera??? ehmmm jag vet inte alls...
men varfåär är detdå svårt för o sätta mig och bara skriva??? ingen aning, skärper väl inte mig...

samma den hära mentala biten där vi har en skiva man ska lyssna på... jag inte lyssnat sen vi gjorde det på Gruppträffen, skärpning där med, skivan ligger framme men ente fan tar jag den o lyssnar..... jag har inte den ro:N, jligger bara o rör på mig o tänker på annat så jag fokuserar inte på det precis, just därför skiter jag i den mentala biten... Det kommer kanske av sig sj vad vet jag men det tror jag inte för då skulle det nog göra det vid det här laget elelrhur????

nu har mans täda här,rätt skönt när det är klart.... min mamma kommer väl snart så jag får väl göra mig i ordning tror jag...

kommentera gärna min blogg eller rent av skriv nått snällt

OHHHH KÄNNER MIG SÅÅÅÅÅÅÅ HIMLA LESSEN :'(

image24

image25


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0