Hur har helgen gått?

Då får jag väl skriva hur helgen har gått men egentligen vill jag inte det, får att min lilla hälsokonsult kommer få hispan eller rent av att dra mig i örat. Lär väl få en blåsning eller nått++?? går inte in på hur o så hehe..

jag vet inte varför jag gör som jag gör. Jag vill verkligen gå ner i vikt, antingen är det jag som är korkad elelr så funkar det inte. Men jag vet att kan klara det innerst inne och det funkar för annars hade jag ju inte gått ner i vikt jue.... hur ska jag göra för och prenta in det i skallen?

Här kommer ett utdrag av det jag har skrivet ner en gång i datan hur jag känner mig ibland när det snurrar runt uppe i skallen:

Varför ska jag inte lyckas (xtravaganza). För det kostar mig så jäkla massa pengar(ser det som en investerig förframtiden) men  men. så går det åt pipsvängen helt. Jag har ingen som har koll på mig, tror jag behöver det men någon måste trycka in det i skallen på mig hur jag ska klara detta, hur jag ska gör för det verkar som att jag inte får in nått i min lilla skalle, utan säger barab OK, jaja det löser sig typ och sen händer det inte ett skit. Hallååååå säger jag till mig själv, då måste jag fråga men då känner jag att då är jag korkad, känner mig dum, Undrar hur Hälsokonsulten ska tänka, ehhh näää jag tror jag håller tyst och säger inte ett dugg, ja då blir det fel eller säger man att det går bra, ja då ljuger jag ju för mig själv och även för hälsokonsulten som finns där och peppar en till hundra, det känns ju heller inte bra... Ohhhh vart ska det sluta..

så känner man sig mellan varven eller när man tänker o filosuferar

skriver mera senare idag...

Ha det bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0