Inte bra!

Ja det säger jag för jag kan inte äta då får jag ont i magen, eller så spyr jag upp det spelar ingen roll om det är flytande form eller fast.

Jag vet att jag måste få i mig mina 3 påsar om dagen, jag försöker men det går inte, typ jag åt bara en påse igår på hela dan, inte bra... men magen bara krampar sig mellan varven, sen är det bra  eller så kanske jag inte tänker på det även om jag vet att jag har ont.. Jag hoppas att detta innerligt försvinner snart, för jag känner att krafterna är på väg och ta slut, så känns det...

jag vill lyckas nå mitt mål men ska det fortsätta så här vet jag inrte hur det blir med det.



frågan är om jag verkligen kommer att lyckas? det känns som det är bara jag som inte klarar det, alla går ner i vikt eller klarar av o dricka utan o äta sidan om. då måste det vara fel på mig rent ut sagt. SNÄLLA VAD; HUR SKA JAG GÖRA??? Blir snart tossig på mig själv här...

nu ska jag packa ner mina träningskläder, ska träna lite senare ska jag åka till malmö....... Oriflamekväll....

ha d bra


image8


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0