jaja då säger vi så!!

Jepps det gör vi...

dagen nja nja har väl inte varit tipp topp... det e precis som att folket runt mig inte typ accepterar att jag har valt detta sätt att gå ner i vikt, det kan jag säga är lite jobbigt att höra hela tiden. Det syns inte på dej, osv.. varför inte bara säga till mig bra kämpat, vi stöttar dig och peppar dej eller rent av säger något som är positivt men nää då. antingen är man snäll mot mej eller kan man lika gärna skita i och säg nått.
För att jag kämpar med detta dagligen och det är inte lätt heller. de vet inte hur jag har haft det, de vet inte hur jag mår innerst inne. de vet inte ett smack alls,

Tur man har fixat en blogg man kan skriva av sej alla tankar. för att gå ner i vikt det är faktiskt påfrestande..

iallafall idag har det väl varit si o så. har inte tagit alla 3 påsar och kommer inte och göra det heller, för att efter träningen eller ja vi hade stavgång idag på rörelseglädje schemat, tog mig en påse där upp för jag hade tid till det sedan gick jag iväg men på väg till kören var det typ att det svartnade för ögonen, sen fck jag gå in till en buske och spy upp det fy fy men kan inte få i mig nått, mår illa antagligen drack jag den alldeles för fort.

min mage har varit i uppror idag med, rätt jobbigt. När man väl fått allt lugna ner sej ringer hälsokonsulten, min mage blir lite orolig tänkte vad fasen har jag gjort nu men hon skulle bara höra ang mailet jag hade skickat, pratade lite på oasen men det gav inte mej nått alls om jag ska vara ärligt det gick in i örat o ut genom det andra, så var det liksom..

ohh jag vet inte alls hur jag ska göra. känner mig sååååååååå frustrerad blir så tokig... Är sååå himla lessen just nu, tårarna bara sprutar ut... varför vet jag inte...

nä jag får väl avsluta här, skulle varit i säng för längesen men men, kan inte sova riktigt... för mycket som snurrar runt förtillfället...

gonatt

image7


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0