Dags o skriva litt tror jag!


Denna sången ligger mig varmt om hjärtat! det går bättre för varje gång tycker jag eller det känns bättre. Enligt min Körledare var det bättre med. Men lite finslipning kommer jag sätta denna låten. Visst är jag nervös, så nervös så att magen vänder ut och in. Förstår inte varför jag blir nervös o sjunga för min körledare, halsen knyter sig då, när man sjunger me kören o hon ställer sig framför en blir jag nervös o sjunger tystare. det e välför jag e osäker o jag tycker de låter hemskt när jag sjunger....... men jag hoppas de blir bättre... asg. vet att körledaren inte biter mig.

Tror jag börjar få lite resegfeber med, det e bara 1 vecka kvar, känns som att jag har mycket och göra.

                                                                         image54MEN  det ska bli så himla skönt och komma hemifrån lite. och inte tänka på nått annat utan bara fokusera på mig själva o omgivningen där uppe, om inget annat så får jag miljöombyte.

jaha vad har hänt
Min mammma har fyllt 50 år, halvvägs till 100 nu då!!!
                                                          image55

Saknar någon o bara krama eller bara krypa upp i famnen, denna bilder ser så mysig ut!!!!!!!!


Samma gamla vanliga annars här ! vet ej ut eller in men det hära ams. känns som att jag inte kommer nånstans utan sTÅR bara på samma ställe. känns som jag måtte prata lite med min handläggare, tror jag ska slänga in ett mail till henne innan jag åker.

Kom på att jag har glömt o träna idag hehe... jaja får köra hårdare senare.....

nä om jag ska snart göra ig redo för sängen, så man kommer upp lagom imorrn, så man hinner packa tränings väskan , läsa igenom i min  xtravaganza 26 veckors boken. förstår ente rikgrtig vad hälsokonsulten menar. löser sig




                                                                                      God natt på er!!

                                                                                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0