Dags och skriva lite tror jag!!!!

image52Visst ser det här skönt ut? och ligga så här eller det är bara en avstressande bild. Tyckte den passade in på mig idag, fast hade jag legat så hade jag nog fått nackspärr. Men jag valde den för att det är tecken på att varva ner. <Jag är tydligen en sån person som ska vara här o där och det ska hända saker. dels är jag typ ett kontroll freak.
Jag stressar upp mig för det minsta lilla. Så man kan säga att jag är stressad, är så gott som på väg in i väggen, trots jag är arbetslös, kan man gå in i väggen så ni vet det. det är så mycket annat som spelar roll..

Men iallafall kände jag av det att stressen o kroppen sa ifrån, jag fick yrsel, nästan svimmade och sedan fick jag stickningar i vänstra bröstet, jag blev rädd, och det kändes hemskt, fick avbryta lite med träningen o ta det lugnt. men yreln satt i rätt länge efteråt, jag var helt tagen när man kom hem. men jag försökte ta det lugnt i bastun, där satt jag rätt länge, duschade o tog det enormt lugnt.

så att åka bort ett par dagar kommer göra susen, min kompis skulle ta hand om mig sa hon, skulle bädda ner mig men de kommer hon inte och lyckas med.. asg..

men idag har jag inte ens gått upp ur sängen, legat o sätt på tv. ska snart eller om en stund iväg och träna, och se om det går bättre idag.

Min lilla Prins, när kommer du till mig o säger att det är vi?? kommer bli den lyckligaste i hela Trelleborg. Min dröm helt enkelt. du är den bästa killen jag har mött. du är så underbar. Innerst inne hoppas jag att det blir vi en dag och kan bygga upp allt.
Känner mig så trygg när jag är med dej, lugn o så.. Jag vill bara krama dej o kyssa dej men jaG VÅGAR inte du kanske skulle ta illa upp om jag gjorde det. vet varken bu eller bä för du säger inget. Men det dan du har bestämt dej och kommer fram till mig d¨ååå är min värld på topp.

                                                                       

Jag har alltid kämpat för allt... När man väl hittar nån man tycker om blir det aldrig vi utan då är det nått konstigt. lite otur har man alltid haft. elelr möter jag fel som jag får tycke om vad vet jag.

lyssnar på lugnafavoriter o nu kom för kärlekens skull me ted så underbar låt alltså!! får min nästan o gråta pga av min känslor för denne underbara person.
snart e det Sonja aldén men för att du finns, usch gråter snart ihjäl mig..

nä jag får väl göra mig i ordning o klä på mig träningkläder då. inte lönt o ta på sig annat...

ha de gött


Kommentarer
Andrea

Vilken skön bild du hade hittat. Det ser jätteskönt ut. Jag hoppas verkligen att han läser detta och förstår vad du menar och att du menar allvar.
Din semester där uppe hos din kompis kommer bli en skön avkoppling för dig. Du behöver bara tänka på er där uppe och hur roligt ni kommer och ha det. Jag ska tänka på er varje dag och njuta den med er.

2008-04-18 @ 19:10:45
Kenny

Riktigt skön bild, hoppas du får en bra semester hos din kompis

2008-04-21 @ 23:19:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0