Faaaaaaan

image61Ja det kan man säga, hela min värld bara rasar samman men det e väl inget ovanligt ellerhur? Jag fick inget sommarjobb på gummit jag trodde verkligen jag skulle få nått men nääää då!!! bättre ta in folk som kan sakerna som har jobbat där tycker man, vists e det kul med nya folk med men men. jaja de ska ta sig nånstans.. e så arg o lessen....

facket o a- kassan ska bara klyda dom me. går snart ur facket o a-kassan, så skiter jag i om jag ente får pengar för jag orkar inte mera, de ska bara ha o ha mend e tänker inte alls på att man ska leva med,fick till svars tänk på de som e sjukskrivna soo what, man kan inte rå för att man har valt o avra sjuskriven eller arbetslös... det e många som völjer de då kan de fanemej minska på deras bidrag som ente vill jobba utan o bara gå hemma. här dra dom över alla en kam, dagens samhälle alltså. hur fasen ska samhället bli??? de som har ont om pengar få lida jäkligt mycket medans de med en massa stålar, slipper orora sig... helt sjukt alltså.... hatar politik över allt annat................

skriver mer ikväll dåjag har lugnat nerverna.


Kommentarer
ryck upp dig

ryck upp dig nu! så illa kan det inte vara! till slut är det ingen som orkar bry sig när du är så negativ! carpe diem-fånga dagen! nåt positivt finns det väl?

2008-04-26 @ 21:18:45
Anonym

sök sommarjobb inom vården du e ju utbildad

2008-04-28 @ 11:48:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0