NEEEEEEEJ

Nä nu får det faaan vara nog, jag orkar inte mera!

det är så himla jobbigt kommer inte alls klara av att gå ner i vikt, blir bara skit hela tiden. jag VILL gå ner i vikt men varför lyckas jag inte? jo för jag inte kan ge fasen i typ lite godis o mat.. varflr kan jag inte bara hålla mig till dieten??? när jag har bestämt mig för en sak så blir inte så! VARFÖR

Vad är det som är så svårt! jag vill vara glad ´, lycklig känna mig lycklig o älskad för den jag är, men just nu känne rjag mig bara som en svullen get.... visseligen ska jag snart ha min mens men men....

kolosalt sugen på allt fast mest choklad..

men jag skiter snart i att äta. hade kunnat göra det...

är så mycket jag vill men blir bara skit av allt..

Sen de på ams, pratar runt varandra. den ene av handlöäggaren tycker att jag inte är redo för komma ut på praktik medans psykologen tycker det.... Men men jag då, det e väl jag som vet själva vad jag känner, det är både blandade känslor men innerst innte känns det inte aktuellt med att ut på praktik. men det e nästan som att jag inte vågar säga det för då e det typ att jag känner mig kass värdelös, feg för att jag inte vågar säga va jag vill...

annars är jag en person som säger vad jag tycker o tänker spec när det inte känns rätt eller fel.

fick pratat ut med den ene handläggaren om vårat bråk,suck suck, visst kändes de bra o få rensat ut ur luften för jag pallar inte mer, de bara tog en massa energi av mig..

image40


Kommentarer
Anna

Kära du! sådana dieter ska man hålla sig ifrån! Följ med mig till viktväktarna så fixar vi det tillsammans. Där är
ju inget förbjudet bara man håller sig till sina points per dag. Vill du göra din praktik i vården så ställer jag gärna upp som din handledare om detta går att ordna! Du får gärna maila mig på [email protected]
kram på dig

2008-04-04 @ 10:18:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0