Underbart väder ute



                                         image60                                                      
Våren är här så underbart skönt ute. varit strålande solsken många dagar på rad, väldigt sällan det är så. men våren är här. alltså inte långt kvar till sommaren, undrar om jag ska jobba eller bara njuta av sommaren, återstår o se.


va händer idag då? inte så mycket tror jag, vill göra så mycket men har fasen inte råd, här får man vrida o vända på varje krona, varför ska allt bara handla om pengar? fattar inte varför. men det är så det är i dagens samhälle, de drar alla över en kam.

idag ska nog ner till min kompis som bor under  mig, snacka lite o så... senare idag blir det cykel tur med xtravaganza o sedan efter det är det xtravaganza träff, de ska bli trevligt tror jag. fick reda på att en person jag känner har börjat i min lifetime grupp, där kanske det blir lättare för mig att klara de. ska snacka mera med henne,denne personen e underbar att prata med, för hon vet hur jag känner det hur svårt allt kan vara. jag vill inte nämna namn o så. blev iallafall paff när jag stötte på henne på,oasen hehe, hon visste att jag höll på men ente men xtravaganzan.

just nu går det inte så bra med mitt, antingen skiter jag i o äta ellerså tar jag bara en påse, för jag pallar inte, hade lika bra kunnat vara utan mat, de e sant faktiskt. men jag får se hur allt blir o så, måste fixa allt med målet o så.. mohaha...

jaha när ska man känna sig älskad? ja du många säger att min dag den kommer. men inget har hänt än. suck suck

nu ringde min kompis o sa jag skulle gå ner till henne, vilken pli hon hat´r på mig hahahha not....
skriver mera sneare ikväll

ha d gott så länge



Kommentarer
Anna

Alla pratar om xtravaganza men vad innebär det?

2008-04-23 @ 13:58:06
Sofi

viktminskningsprogram....

det är typ som cambridge metoden, men du har regelbundna träffa o coatching, sen e det gi-metoden man går in på om du går ända fram till mitt allra första inlägg tror de är i nov förra året så står det lite mer o xtravaganza är

2008-04-23 @ 14:02:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0