Wiieee

Imorgon smäller de! då åker jag upp till Norberg till min underbara vän! lääängtar som tusan, men nu e det bara en dag kvar!
det ska bli så skönt så.
såg på kommentaren på de senaste inlägget förutom idag då, vadå sök inom vården för jag har utbildningen, hade det bara funkat hade jag gjort det. du som skrev det vet inget alls, så jag tyckte det var en liten taskig kommentar, sen skrev du inte vem det var ifrån, v¨ågar du inte stå för det du skriver????

Alla säger bara jag ska rycka upp mig, visst det kämpar jag med varje dag hela tiden, det är inte lätt, du kanske heller inte vet hur det är o ha depritioner o dyligt???

nä nog slut skrivet om det.

ovan på allt har jag åkt på pollenallergi, skit kul, näsan bara rinner hela tiden, suck. hes som tusan är jag, tålde inte o sjunga singstar haha

Tack Sofie för en trevlig kväll, hade jätte kul!!

håller på o packa o packa, även till mig sj o kaninen hehe... skä lämna bort kaninen till min kusin, där kommer smulan ha det bra!!! för jag litar på min kusin..

bläää har ont vid näsan av allt snytande, kommer se utsom en röd näsa sen hehe..
..

får väl snart ta o fixa de sista hehe..

här kommer lite bilder.

Jag säger Skål
image63
Jag och Alexandra
image64
Jag och carro sjunger diggilo diggiley
image65


<Tack för mig!!


Kommentarer
Anonym

nej jag har inte varit deprimerad o jag skrev inte det för att vara taskig faktiskt utan att hade jag haft utbildningen o inte fått något annat så hade jag trots allt sökt inom vården pengar måste man ju ha o man vill ju inte belasta samhället direkt heller men det e bara vad jag tycker. Lycka till med sommarjobb...

2008-04-28 @ 16:51:27
Andrea

Hej Alla Ni Som E Problem Fria!!!! Sitt inte och var kaxig över något ni inte vet hur det känns och att vara i den situationen som hon e i. Det e inte så lätt som ni tror. Blev mycket besviken på er alla som håller på. Tror ni att ni underlättar för henne då genom att skriva som ni gör???? Tur att ni e problem fria då och har allt som inte hon har och kan få. Skärpning, skärpning!!!! Mycket besviken på er som tror att ni vet!!!

2008-05-01 @ 15:39:21
Till Andrea

har aldrig trott att jag vet... vet om att det inte är lätt men det blir inte bättre av att tycka synd om sig själv, blir inte bättre av att tro att man kan lyckas med att gå ner i vikt med hjälp av extravaganza någon gång börjar man äta igen eller hur o då stiger vågen igen... Jag vet av erfarenhet att dom man kallar sina vänner orkar inte med en
när man tycker synd om sig själv hela tiden det slutar med att man blir ensam för folk orkar inte lyssna till slut. o funderar du lite så kommer du oxå att förstå det. Bättre att jobba med det man e utbildad till än att klaga på att dom inte hjälper en

2008-05-04 @ 17:48:54
Sofi

visst e det så att jag HADE GÄRNA JOBBAT med det jag är utbildad MEN jag klarar inte av det pga av min panik o ångest jagb har, det är därför jag inte kan jobba me det just nu. jjag jobbar med det.. Jag kämpar för varje dags som går... det hära med xtravaganza hjälper jätte mycket, men man måste sköta det oxå.......... det kämpar jag med...
jag tycker inte synd om mig sj, det e väldigt sällan jag säger nått till mina nära o kära, jag är hellre tyst o inte säger nått. et har funkat tills allt bara brister, just därför har jag en blogg so
jag kan skriva av mig på men jag vill inte ha en massa nertryckande kommentarer. eller jag bryr mig inte men men...... men u får gärna skriva vem du är med, så att du kan stå för vad du skriver

2008-05-04 @ 21:29:12
Andrea

Ja, du som inte heter något..... Jag har varit där sofi e idag, men det vet kanske inte du om. Jag vet precis hur hon känner sig. Riktiga VÄNNER står alltid på ens sida och hjälper en om man behöver hjälp. Hur jobbigt det än är. Annars kallar jag inte det VÄN eller VÄNNER.
Det är svårt med jobb.Tror DU jag fick jobb inom mitt yrke. Tror inte du att jag hade panik och ångest över det och att dom inte kunde hjälpa mig.
Det där med vikten förresten, är det nu så att det hjälper henne så ska Du bara ta och skita i det hur bra eller dåligt det är. Huvudsaken är väl att Sofi blir fram pushad av det, sen om det tar längre tid eller inte det har ingen betydelse och det har inte med saken att göra.
Du skriver att du vet att Det inte är så lätt, men vänta bara tills du hamnar där själv. Då kommer du att ångra det du har skrivit här ovan. Har man inte suttit där så vet man inte. Jag har varti i den och vill helst inte ditt igen....... Mycket besviken på dig som skriver....

2008-05-04 @ 23:53:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0