Äntligen Äntligen Äntligen

Jag det kan jag verkligen säga...

Jag är så fruktansvärt lycklig, glad ja allt det dära.. Helt underbar känsla....

Igår den 12 dec träffa ajg en helt underbar kille, vi var o åt o kolla på bio vette gudan vad bion hette, den var rätt ok.. men hade underbart sällskap....

vi gick hem till mig sen igen, såg mamma mia o satt o prata lite o såg på tv, mös en massa så underbart mysigt....

Äntilgen blev det vi fast det var ju 13 dec 2008 blidde de vi. sa bara klick, kunde inte slita mig från honom, det var sååå svårt när han skulle köra hem, kände en saknad redan när jag hade stängt dörren typ

jag är den lyckligaste på jorde säger jag bara... Äntligen min tur.... Hoppas skuttar av glädje..

Du är det bästa som har hänt mig...... mest av allt DU är min..... helt underbar är duuuu...

Puss på dej


Kommentarer
Andrea

F-N, vad skönt och höra att DU e glad och att DU har hittat kärleken och att DEN är besvarad. Jag håller tummarna stenhårt för DIG. Vill bara säga Lycka till och God jul!!!!!!!!!!

2008-12-14 @ 18:00:39
Tv

Härligt att höra att du hittat..

2008-12-14 @ 21:41:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0