oj skriver igen, 2 inlägg på samma dag, inte illa det

satt och fundera lite o kom fram till att innerst inne är jag lycklig.
 jag har egen lägenhet som ag har bott i  2år nu.. 2år sen man flytta hemifrån. Jag har en syster som älskar mig för den jag är, hon är rädd om mig.. ställer upp

jaG Har släkten som älskar mig som jag är. de ställer upp för mig när jag behöver dem som mest, mina underbara kusiner som är bäst i hela världen.

Jag har vänner som  accepterar mig för den jag är och vi har alltid kul ihopa..

alla andra som ställer upp o pratar när det behövs, när jag mår som sämst och så.

Innerst inne är jag lycklig trots mina svackor. jag har folk runt om mig som bryr sig, ställer upp osv..
detta bara ploppa fram..

i o med jag har kommit fram till detta så blir det en punkt mindre o tänka på och kan fokusera på mig o min viktminsking som går sakta men säkert, finns en del som tycker jag har minska mera hehe kul o höra, bli glad av att göra det o då blir man mera peppad o vill bara fortsätta jue :D

heja heja heja hej nsofi jag vet att du kan....... hälsokonsultens ord eller nästan hehe

ibland blir man rädd, jag drömde en gång att hälsokonsulten kom på mig med en massa skit mat o godis o diverse saker, hon träffa mig i stan o gick igeon mina påsar o så... sedan vaknar jag till på natten o ser mot dörren o där står hon, jag fick gnugga o gnugga i ögonen men ack nä där stod hon inte alls innan jag kom fram till de så had ejag sagt högt vad gör du här?? haha dagens läge kan jag bara skratta åt det..
ibland har man hennes röst i bakhuvudet....

nä nu ska denne svensken snart slänga sig i bingen o sova
ska upp ti skolan imorrn känns meningslöst
 men men får se hur jag mår när ja vaknar imorrn

natta natta allesammans

KOMMENTERA GÄRNA
                                          Glad Sofi som firar sin 25års dag
               



Kommentarer
Andrea

Vad kul och höra att där e så många som hjälper dig och tur att du har din syster med. Många stora kramar ger jag till dig

2008-12-03 @ 10:52:17
Maddis

Nu hittade jag din blogg, det tog ett tag men det gick.. Jag finns här för dig. och kämpa vidare med din vikt minskning... Kramar om dig hårt kära kusin...

2008-12-03 @ 12:23:55
URL: http://friiid.blogg.se/
Maddis

Det är inte jag som gjort den. Men jag har en ny blogg som jag själv har gjort. adressen ditt är http://wiigren.blogg.se så gå in ditt och kolla vet jag...

Älskar dig puss puss

2008-12-04 @ 13:36:23
URL: http://friiid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0