taralalallaaa

Dags att uppdatera igen tror jag....
vilken träningsvärk jag har fy tusan den blir bara värre och värre....
körde hårt med mig på gymet igår aj aj aj.

snart dags o får litta massage idag, de kommer kännas rejält fy tusan men det är skönt med samtidigt..

har varit hos mina föräldrar hela dan typ... kände för att åka ut..

det är min underbara kusin madde som har gjort designen på min blogg, den blidde jättefin väldigt julig hihi. jag begriper mig inte på hur man gör, men min kusin ska lära mig en dag. kommer ta nya bilder med.. väldigt snygga sådana...

min hälsokonsult tyckte jag var duktig som skriver positivt här jue... så jag får fortsätta med det, dels mår jag mycket bättre av det... har faktist inte så mycket negativa tankar, de händer de ploppar upp men de försöer jag slänga bort igen....

ställde mig på mammas våg, gått ner mera visserligen stämmer inte vågen på oasen( hälsokonsultens) eller mammas me jag vet ju hur mycket det skiljer sig.. de kändes så grymt bra.
tror jag känner mig svullen i magen, men de beror bara på en sak, de roliga man har i en gån i månaden... jublar nepp...

pratar med en underbar kille, han e sssåååå himlans gooo.... puss på dej...

haha nu kan jag hör min hälsokonsults kommentar från det jag sa i tisdags hehe........ allt är sanning eller nästan, fast hon vet vad jag går för numera hehe....

får nog göra mig i ordning o så... skriver mera senare
 puss så länge


Kommentarer
Andrea

Toppen att du har gått ner mer i vikt. Jag fortsätter och håller tummarna för dig och så ger jag den en stor kram och en lycko spark i baken....

2008-12-07 @ 01:21:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0