Uppdatering kanske

Dags och skriva lite kanske!
det var ju ett tag sen man skrev, det var nog sen jag var i husvagnen med mamma och pappa eller<+??

det har ju hänt lite här tror jag...
iallafall, så har det vatt mega varmt från o till så sofi har faktiskt legat i trädgården där jag bor i bikini, jag ni hörde rätt hade bikini på mig, det är inte ofta den är på hehe...

Vi har haft konsert mer kören och det gick bara bra men det var grymt varmt...

har praktik nu. Jag fixade den själv annars hade inte varit ute alls utan vatt hemma än. blev knäpp o bara gå hemma. trics bra där jag är. familje center.. där ska jag vara till den 4 juli.... vatt på folkespark o så, nån små utflykter.... ska försöka få handledaren o maila över fotona på mig hehe... mån kommer min handläggare på ams o hälsar på för o se hr det har gått...

det har vatt midsommar, var nere hos grannens mormor o morfar som bor på första våningen hade det trevligt. annars var det en lugn midsommar..

Snart kommer min syster ner exakt 2 veckor tills dess läääängtar som tusan..

Det är även 2 veckor till vi har våran stora släktträff den 5 juli då på pappas sida, ska bli sååå kul och träffa kusinerna o alla de andra, ska fota som tusan och sedan lägga in här.. ska visa vilken underbar släkt jag har inte minst mina goa älskade kusiner som jag älskar över allt annat. Är så himla glad att vi fick så bra kontakt. tror det var typ 3 år sen vid fick denna bariga kontakten......

saknar min goa vän Luddis... tänkte lägga in lite bilder sen jag var där uppe...

har nog inte mera o skriva om, kommentera gärna eller skriv vem ni är när ni har läst här...

bilder när jag var i Norberg:¨


Jag o Linus                      jag o Linus                   Linus                           Luddis
Jag och Linus klara för o gå in i kyrkanNone det var väl lite orkar inte lägga upp flera... är för trött för det just nu..

Godnatt på er!!!



Kommentarer
Andrea

Det var skönt och höra att du har solat där ute. En stor klapp på din axel och tummen upp. Fortsätt och va duktig tjej. Du gör stora framsteg hela tiden. Kul och se!!!

Kul och få se lite bilder från Norberg, hoppas att där kommer fler. En stor kram till dig!!!!

2008-06-22 @ 14:11:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0