ajjjj

 


Ja det kan man säga!!!
har så fruktansvärt ont i min mage för tillfället, o det är inget kul. men men det går väl över hoppas jag..

annars har det inte hänt så värst mycket här!!!! ska ev ut på pratik from på måndag nästa vecka kan vara lite skönt o få tänka på nått annat.. efter omständigheterna jaaa.....

dags för boxning imorrn--...... ska bli rätt kul hehe hoppas man kan slå av sej lite.

det närmar sig allt mera vår släktträff, läääääängtar som tusan....

ev ti helgen ska jag vara med föräldrarna i husvagnen men de e bara om jag kan få nån som kan ge mat ti kaninen på lördan... åker på fre då får hon mat o sön kommer jag hem då får hon mat... får se hgur jag gör.... beror på hur min mage är med..


Kommentarer
Andrea

Vad skönt det låter när du säger att du ska åka ut till husvagnen. E lite avis måste jag säga. Bara njut av det så länge så möjligt.
Det glädjer mig oxå att du ev ska ut på praktik. Jag håller tummarna för dig och jag hoppas innerligt att du får komma ut på den praktiken. En super stor klapp på axeln och en lika stor kram om inte större. Tummen upp!!!!!!

2008-06-01 @ 11:56:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0