Stavgång

Idag var det stavgång på tränings schemat. fast för mig var de upp o ner.

ena stunden var jag den glaa sofi som prata sen var jag den tysta sofi som typ försvann in i mig sj så ingen kunde få närkontakrt med mej, just därför gick jag själv,

så jag ha rlite o tänka som de känns nu.......

fick lite bilder av pia från linus dop, fick inte många pga msn den bara klyddar hela tiden ohghhhhhh¨¨

här kommer en bil, flera kommer längre fram...

Jag och Linus innan dopcermonin, i krykan. Lite nervös e jag
image66


Kommentarer
Andrea

Det e jättebra att du e ute och går stavgång. Det e så skönt och höra att du tränar. Vad Ska du göra på nästa träningspass???
Han e så söt och du med. Ni e så söta när ni sitter där tillsammans. Hoppas att jag får se fler bilder på er alla!!!
Kram på dig!!

2008-05-15 @ 18:38:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0