Underbar Helg!!

Det var fan ta mig läääängesen jag skrev så!! men sofi hon kan om hon bara vill så det är så!!!

mer faktiskt rätt bra nu om jag ska vara ärlig , ja wow hör ni att jag säger det.............................. En klapp på axeln till mig där ja!....

Nu i helgen är jag med föräldrarna vid deras husvagn dem har i säsong i Tydinge. väldans fin camping, mysig faktiskt, lär bli fler ggr jag hänger med..... tror jag, väldigt avkopplande faktiskt....

Idag lördag har vi varit i Halmstad o kollat in min bror regemente, det var faktiskt fint hehe, dessa stridsnissar haha...

Sen har vi bara varit här på campingen o tatt de lugnt.....
e har kommit nårra damer idag i en husvagn, de e roligt o höra på dem föör de sitter o äter o gökar samtidigt o de sjunger hahahahaha rätt kul o höra på dem... nu ska de tydligen spela musik haha gud vad de kommer höra roligt.. berättar mera imorrn haha..... nu spelas det som tusan haha..... rätt kul ohöra på dem.....

imorrn ¨åker vi hem... tvättdags då bläääääää....

den 8 juni alltså nästa vecka ska vi ha konsert på trelleborg lasarett i fojaen, alla som vill få gärna komma ditt....

på mån påbörjar jag min praktik me...

nu ska jag spela lite

ha de gött


Kommentarer
HELENAS

frågestund i min blogg =)

2008-05-31 @ 20:06:33
URL: http://helenaas.se
Andrea

Vad glad jag blir, när jag hör att du säger att du mår bra. Du ska få en stor klapp på axeln av mig. Jag hoppas att du tar imot den med hela din själ. En stor varm kram till dig.

2008-06-01 @ 11:51:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0