varmt varmt

Får väl uppdatera lite, Det var ett tag sen jag skrev här!!

hade det helt unerbart uppe i Norberg hos min goa vän Pia...
Nu kan jag säga att jag är Gudmor åt lille Linus, fast det känns lite konstigt och säga gudmor sofi hehe, dags o vänja mig..

allt gick bra med dop och allt. min röst var lite ok hehe. den höll iallafall..
ätit gott o vatt ute o gått varmt o skönt var det. utöver de gick jag ner 2 kg hehe

Tränat o så...
vatt värd på friskis.

just nu har jag mega ont i min höft vet ej vad jag har gjort..

Vi har haft grymt varmt fast idag blev de kallare, men jag har solat i bikini o även brännt mig aj aj men får skylla mig sj, men jag har fått färg ialalfall..

har gjort uppehåll m ed Lifetime( xtravaganzan då), går på de till hösten, men då med 26 veckors.
kände att hjag måste rea ut saker o ting för att jag ska må bättre mer säger jag ej här, för då g¨år väl nån på mig igen. :o( aja..
men jag komemr ju ändå o försöka äta sunt o kanske gå ner lite med...

Tack för att du förstod mig

Ogillar personer som försöka sabba för mig och mina vänner....... inte alls omtyckt i mina ögon mera...

nya bilder kommer längre fram..

nu ska jag ut me hunden sen ska jag nog sova lite


ha d gött


Kommentarer
Andrea

Det låter riktigt bra att du har gått ner i vikt och jag hoppas att det har hjälpt dig att vara hos Pia lite. Du fick en minisemester.
Jag står alltid vid din sida, det vet du om. Oavsett vad alla andra tycker, tänker och säger.
Jag tänker varje dag på dig.

2008-05-13 @ 18:59:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0