vad händer??

Fattar mig inte på det dära att ändra utseende för fem öre, kan endast med de befintliga som finns där... vill ju kunna göra en bild som ger mig lite ro fyllt så att säga.... Någon som vill hjälpa mig som förstår sig på detta????

Det har hänt lite saker här!!
först blev jag inkallad av min mentor för hon undra hur jag mådde o allt det dära.. trodde hon syfta på min ångest o så.. men hon fråga mig om jag hade ätsstörningar, hadeväl gått ner lite o sen kanske gått upp lite, nån runt mig var lite orolig, jag åt inte o jag var po dass vissa ggr o kräkte... men jag blev faktiskt lite ledsen, varför kom de inte till mig istället :o(
viist det har pågått från o till att jag kräker upp det jag har ätit men de e för de känns att maten åker upp o ner att man har en klump hela tiden, usch bara jag tänker på det.. då känns det bättre o spy...

berätta detta för min hälsokonsult. prata lite dagen efter tror jag det var.. visst jag kan inte kontrollera mina matvanor helt.. insåg väl vissa saker. gör jag inget åt detta kan detta gå på fel håll helt och det vill jag inte, utan jag fick prata me hälso konsulten om detta, mellan åt var det helt tyst, var helt tom i tankarna, ville bara säga sake ro ting men det fanns inget just där. orka inte.. elelr det fanns inte där, trots det såg ju som jag tänkte på nått. mellan åt känner jag mig så dum! skulle jag sagt nått huvudtaget? skulle fixa lite uppgifter tills veckan därpå!!! en sk uppföljning hur allt har gått.. det hade gått rätt bra!! ska fortsätta o jobba med detta. har illa mående konstant, man kan tror jag ä'r gravid MEN DET ÄR jag inte. ängslig ska jag spy eller vad ska jag??
jag är skit trött orkar inget,velar hela tiden åhhhhh jobbigt som tusan men jag måste tänka positivt....

skit nu i detta orkar inte prata mer om det, även om jag vill prata eller bara skriva av mig...

LÄmnat in min första tenta, hmmmm känns inget vidare....


Nu velar jag med  träningen, känner inte alls för att träna men vill men ändå inte... Vill bara bura mig inomhus o bara ligga o stirra i taket eller bara sova sova.. men det går inte vad ska jag göra hjälp mig

Idag har jag varit ute i 4 timmar och bara gått o gått. o rensa tankarna... det behövdes, hade kunnat vara ute ännu längre, hela natten om det ska vara. det e skönt o bara gå o gå.....

men jag gick hemåt, tände ljus runt i hela lägenheten o satt igång avslappningsmusik, det är för min stress o jag ska kunna koppla av, o försöka komma i ro så kanske jag sover gott i natt. men jag sitter vid datan o surfar runt, skriver här o så men ska väl snart i säng

             
jag är trött men vill sova men jag kan inte. klockan är 01 o jag sitter här än.....
ligger ändå bara vrider o vänder på mig...... det e mega jobbigt.........

ha d bra

ni som läser min blogg kommentera gärna, så att jag vet vem som läser det....







Kommentarer
Anonym

du verkar inte må så bra... kasnke behöver prata med någon.. Innan man tar nya steg i livet måste man ta itu med det gamla annars blir det inte bra... Skickar dig styrkande tankar

2008-11-07 @ 17:35:28
Andrea

Om du behöver prata av dig så kan du göra det. Jag e här för att hjälpa dig och det vet du om. Du får allt stöd du behöver av mig.

Allt tar sin tid. Man kan ju inte glömma allt över en natt. När man börjar reda upp och prata om saker och ting, så drar det ena med det andra hela tiden. När allt e ute ur en, först då kan man börja läka sina sår.... Kram på dig

2008-11-07 @ 21:51:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0