Jisses

Vad dagarna flyter iväg...... ska gå in på min 3 vecka nu i skolan..... det är rätt mycket fortfarande, hur ska jag klara allt men men
jag har en kusin på pappas sida som går samma basgrupp o kommer även gå samma inriktning hehe rätt kul... men allt kretsar kring skolan typ, men jag har fått bra kompisar osv.. har kul ihopa.

ANNARS flyter väl allt på som det ska, med viktminskingen osv, fast jag gjorde ett dumt misstag men det e bara ta nya tag ige. nu ska jag klara de så är det bara mne men

jaha vad har annars mera hänt??? ingen aning

mer 'än att m,an fyller snart år.. undra hur många de e som gratulerar mig återstår o se..... de e bara 2 dagar till såå.. sedan ska jag ha lite fest o så i slutet av månaden...

kärleken går väl ionte så bra....... men kanske en vacker dag vem vet

jahap, nä jag tror jag ska ta o gå lägga mig ska trots allt gå upp tidigt imorrn suck. vill soooova läääänge men inte denna helgen.. fast kan sova längre på ons o tors....

gonatt på er där ute


Kommentarer
Andrea och Mattias

Ett stort GRATTIS på födelsedagen!! Kram på dig

2008-09-16 @ 18:33:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0