tjaa

vad ska man nu skriva om då!!!
det e så mycket nu så jag blir knäpp i bollen, men det löser väl sej...

hade en lugn födelsedag iallafall

på lördag smäller de,, fest här wieee

annars ligger jag back med skolan men det har sina förklaringar till det. men ska ta igen det så fort jag bara kan..

nästa vecka går vi ut på vft=praktik...

dags o nanna kudden snart tror jag så jag komemr upp till den jäkla skolan tur man bara har mentorsträff, mellan 9,15-12 sen åker jag hem för jag ska ti läakren kl 14

seeee yaaa


Kommentarer
JM, u know who!

va e de som springer runt i tankarna på dig hela dagarna?

hoppas att de blir en kanondag på lördag för dig!

kram!

2008-09-23 @ 17:40:10
Andrea

Du vet att jag e här om du vill prata eller berätta något som du inte kan berätta för någonannan. Kramizar

2008-10-01 @ 14:06:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0