underbart väder ute

det har det varit idag!!

fast knappt varit ute,
har sjungit på 2 ställen idag och det gick rätt ok..
sedan pausa vi nere i smyge, vissa tog glass o så men jag åt min frukt o drack mitt vatten en klapp på axeln, berömde mig själv..

var hos föräldrarna en sväng o åt middag, den kom upp efter ett litet tag men men....

nu sitter jag i mjukis kläder o ska ta det lugnt, njuta av kvällen...

igår kväll satt jag o kolla på tågbiljetter till min kompis, funderar på åka ditt nu i sommar när jag e ledig 2 veckor¨, men inget är bestämt än

annars händer de inte så mycket jobb, skola sång, träning, möten oriflame nja det ´samma som har varit innan..

im free like a bird...

de var nått jag skulle skriva mne kommer inte på vad det är....
skit samma

nu ska ´jag se på tv....



Kommentarer
Anna

Vad heter er kör?

mvh

2009-04-27 @ 19:19:59
Andrea

Ojojoj, jag börjar bli orolig för dig. Det e inte bra om du inte får behålla maten och att du mår illa. Jag tycker att du bör gå till en läkare så du får kollat upp det.

Jag måste säga att du var jätteduktig som åt din frukt och drack ditt vatten medan dom andra tog något annat. En jättestor klapp på axeln och en stor kram till dig. Kramizar!!!!

2009-04-27 @ 22:25:46
sofi

kören jag sjunger i är lasarettskören-stämbandet. i trelleborg då. hurså?

2009-04-28 @ 10:49:52
sofi

tack kusinen för berömmet jo jag kännde mig jätte duktig hehe...



det e inget allvarligt med mitt illamående.. så du behöver inte vara ororlig tack ä'ndå...



fck inbjudan igår, tack..... ska kolla upp de hör av mig.. kram

2009-04-28 @ 10:52:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0