Valborg

en väääldigt lugn valborg.

vakna till vid 7 imorse men låg kvar till 8.... sedan gick vi upp. mamma o pappa börja fixa i förtältet som tog typ flera timmar....

hjälpt till lite, annars har man gått i kortbyxor o bikini o linne. mest bikini, solbränd på armarna o lite så...... men det har varit underbart skönt väder ute..

nu sitter vi ute....
långtröja o långbyxor har åkt på, börjar bli lide kyligt nu.

blir nog en massa spelandet, för här e ungdomar som har hyrt stugorna, men det e bara trevligt.. blandning av musik, just nu e det lasse stefanz...

annars har allt varit lugnt o skönt....

ha en trevlig valborg


Kommentarer
Andrea

Jag e så avundsjuk på dig att du e där uppe och kan gå i bikini och slappa, men passa på och gör det riktigt mycket, för det e du värd. Kramizar!!! Älskar dig jättemycket för den du e

2009-05-01 @ 11:32:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0