tjaaa

Det har inte hänt så mycket här. jag har slutat mitt sommarjobb, känns lite tråkigt för jag trivs kanon där. iallafall igår fick jag jobba då åkte alla in till ystad Djurpark. Barnen var jätte duktiga. även i bussen. :D

mån var jag hos dyslexipedagogen, alt gick bra. fick bekräftat att jag har dyslexi, tänker efter under hela min skolgång så har det varit jobbigt, konstigt att man inte har fattat nått jue.. men det är skönt  få det bekräftat o kan få den hjälpen jag behöver.

fick ett program i brevlådan idag så man kan lyssna på talböcker..

annars har de inte hänt så mycket

tänkte jag skulle lägga in lite nya bilder som jag har fotat me min mobil.

foton som ligger mig vart om hjärtat. men min syster m familj kommer up en annan gång då jag har ej dem inlagt här på denna datan.


Själv tatt det...

sj tagit det
vi busar lite....... foto från mig

orkar inte lägga in fler kommer fler under tiden....


Kommentarer
Andrea

Så skönt och höra att har fått det bekräftat och att du kommer och få hjälp, så du klara av studierna. Tack för en super trevlig dag uppe i husvagnen på campingen och tack för den super roliga kusinträffen du/ni ordnade. Jag hade jätteroligt. Kram på dig kusin vitamin:)

2009-08-31 @ 14:02:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0