andra inlägget för idag

im back o klockan är 22.17 när jag skriver..

har inte gjort så mycket idag mest tatt det lugnt.
fick varit hos min kusin, fikat och lekt med barnen. tränat engla på att gå, tror hon kommer att gå innan hon fyller 1 år. sedan låna jag min kusin saras cykel för o cykla o hämta nycklarna till friskis. mitt värdpass börjar igen imorgon.
hade med mig Engla på cykeln, jag fick äran och cykla med henne för första gången idag, hon verka gilla de för hon sa inte ett ljud..

vid 19 tiden gick jag hemåt,
packa min väska, sedan kom min älskling och hämta mig, åkte o handla, sedan lkaga vi mt, det blidde rätt sent men men.
och nu nattar ah tösen och jag sitter här, satt mig bekvämt nu hehe.

jag träna inte idag, tänker jag efgter har jag nog lite dåligt samvete av det nu. för veckan som kommer tränar jag efter skolan istället


 
  • Måndag:  17-00 är det step intro ( tiden är runt då) 19.30 börjar kören igen
  • Tisdag:   17-00 är det6 xtravaganza pass, vad kmme rjag ej ihåg
  • onsdag. vet ej 0m jag kanske jympar på friksis på christinas pass
  • Torsdag vet ej
  • fredag vet ej
  • nått sånt ser min vecka ut fast innan dess har jag skolan med jue, ska göra nån repotage om nått spec o sedan e de väl lide förläsningar me..
    har avklarat min första termin så nhu har jag bara 6 terminer kvar alltså 3 år kvar,

    som jag tycker gör vi bara en massa onödiga saker, had eman ej haft så¨mycket dötid och gjort de som e viktigt så hade utbildningen varit så fan så kortare, göra rockvideo o bygga en lekplats o så. det e typ vad denne kursen består av. lite till men föreläsningar o så. aja men men får se.

    tror älsklingen har somnat där uppe hehe. typiskt han och göra det isåfall, lika bra och vänja sig fniss fast vi e rätt lika, jag har med tedens och somna på soffan hehe men men.. d

    det var skönt och byta till linser för mina ögon kändes torra hehe
    men de e hög tid och köpa nya linser, e behov av det med, hoppad e ringer in mig så jag får jobba lite så jag kan fixa nya, kostar ju runt 1100kr för ett halv år juue.
    har inte flera hemma, o styrkan börjar o minska. vadå panik, värsta fall får jag har glasögonen, känner mej så snygg i dom ehhhh nääää inte nu när jag har hittat mega bra linser jag trivs i. men jag vill ha nya glasögon med som e lide modernare
    det hära inlägget blir mega långt undra om det e någon som orkar läsa detta.. fas nu gjorde jag så de blidde ett nytt inlägg istället så blir det inte så långt hehe..

    jag har inte så mycket och skriva om jue

    mer än att jag e lycklig och känner mig älskad. äntligen e de min tur, hoppas det förblir så.

    jahap vad ska jag nu skriva....
    saknar min syster så himla mycket, har inte pratat med henne på ett bra tag, skickat 2 sms men inget svar jue... vill åka upp ditt men v får se hur det blir med dt, kanske till sommaren eller ti hösten får se, vem vet jag o Göran kanske kör upp men jag vet inte än.

    nä' nu ska jag se om han har somnat där uppe...
    skriver mera imogon

    gonatt på er



    Kommentarer
    Andrea

    Ja, jag hoppas att du kommer igång och tränar igen , så att du inte sätter det i system att inte göra det. Men jag står bakom dig och stöttar när du än behöver det. Jag kan bara säga en sak till dig nu; KOM IGEN!!!! Nya tag i veckan som kommer... Puss och kram på dig!!!

    2009-01-18 @ 18:25:57


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback

    Sofis vardag allt med barn och vikt

    Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

    RSS 2.0