År 2009

Jisses vad tiden går.... 3 gången gilt jag skriver detta suck suck....

julafton blidde lugnt.. allt gick jätte bra!!
nyår var vldigt lugn, fira hos älsklingen i Minnesberg med min kompis med familj..

annars flyter allt på tycker jag.

Med kärleken går bara bra!.

är så fruktansvärt kär fortfarande, det känns så himla underbart att känna mig älskad för den jag är och ser ut.
jag är så himla lycklig, det går inte och beskriva. älsklingen är mitt allt..


detta år kommer bli det bästa... det känns så..

lär jobba lite mellan åt på ett dagis och på min praktik dock ej under min praktik period. lite pengar är väl aldrig fel.

det börjar lida mot sitt slut med xtravaganzan har 2 träffar kvar, vill försöka sjlälv ett tag för och se om det fungerar, men jag e rädd att de ska spåra ut.. är ju som sagt på väg mot rätt håll nu jue. så jag vet inte alls vad jag ska göra., får kanske prata med min hälsokonsult om det.. nu har man någon som har koll på mig med. som stöttar mig jätte mycket. Jag vill verkligen lyckas att nå min målvikt. Vill visa för mig själv först och främst att jag kan nå min målvikt, och även för det andra runt om.. men jag behöver peppning hela tiden, och det är super viktigt för min del.
Det är min dröm att gå ner alla mina xtra kilon jag har på min kropp, det är väldigt tungt att bära på allt.

SOm  jag känner det längre fram så vill jag gå på helfart igen, nu har man som sagt lite mer koll på vad jag gör, det kommer bli lättare på något sätt men jag får se, det kostar ju som sagt. VILL VILL VILL, känner mig peppad nu känns det som

Jag mår super bra! jag vill lyckas med mina framgångar, vill hälsan på top, jag vill känna mig snygg och få bättre självförtroende än vad jag har idag.... så här har jag nog inte kännt på dö länge, men nu är det min tur att få vara käär och lycklig.

skolan går bara framåt ska stänga mig inne på familjecenterts kontor tis-ons för och skriva klart min tenta. sitter jag hemma gör jag allt annat jag inte ska göra, o på bibblan fryser jag ihjäl, de e svin kallt efter ett tag.... och jag behöver sittar många timmar för att få ihop min temta som ska vara inlämnad på ons 24.00, redovisning på tors.. hoppas jag får ihop nått, för jag hatar har muntlig redovisning tycke rinte alls om det spec om man kanske uppfatat de fel vad vet jag, hoppas jag inte får panik o springer därifrån hehe..

sen måste jag ta tag i min omtenta, fast den ska jag göra i feb........ känner mig på hugget med skolan känns det som, fast jobba hade inte varit fel och tjäna pengar.. får se vas som händer o sker, kanske ett studieuppehåll hade varit kanon,, men jag får se vad som sker, måste har mera pli på mig själva med...

nä det är nog dags o se till och komma i säng, så jag orkar upp imorgon.,....ska vara på plats runt 9 tiden..


Ímorgon firar jag och älsklingen 1 månad, mitt längsta och riktiga förhållande jag haft, helt underbart, hoppas det för bli länge.......


Godnatt på er

Godfortsättning

                                                       


 









Kommentarer
Andrea

Jag e fortfarande glad över att du har lyckats och att du e kär. Jag hoppas också att han hjälper dig på alla sätt och vis. Tummen upp!!!

2009-01-16 @ 18:22:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0