Tentan är över

Ja det kan man lugnt säga att den är, vilket är mega skönt. stängt mig inne på familjecenterts kontor i 2 dagar. så skönt det var när man var klar igår kväll...

och idag var det examinationen hur det nu stavas, fina ord ska vara så acancerade o stavas...... nu kan man vara lugn o hålla helg..

Sitter hos min älskling nu... ska vara här till senare ikväll, sen får jag se när jag åker hem, ville sova över men han skulle jobba o gå upp tidigt... men jag klarar mig ändå så länge jag får träffa han så är det lugnt.

känns konstigt o skriva på hans tagentbord hehe.......

hehehe har aldrig varit med om att en nästan 20 månaders tjej som e helt inne i disney channel, får knappt kontakt me henne hehe..

gäsp vad jag e trött ..

nä ska väl kolla recept om jag orkar...
skriver mer senare


Kommentarer
Alexandra

Hahaha...ja vad ska såna därade fiiina ord vara bra för va? Totalt överflödigt :P

2009-01-15 @ 22:12:17
URL: http://goldiebynight.blogg.se/
sofi

hahaha du jag håller med dej.. sådana ord använder man fan inte dagligen hehe o inte ens när man ska hålla i lektion. hehe

2009-01-16 @ 10:54:35
Andrea

Hehehe, nä dom orden behöver inte finnas till. Vi klarar oss bra utan dom.

Det var ju inte roligt och sitta där inne i två dagar, fast jag måste säga tummen upp, att du tog dig dit, för att du vet att det inte fungerar när du e hemma och ska göra dina tentor och dyligt. Jag e mycket stolt över dig. Puss och kram!!!

2009-01-16 @ 18:27:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0