uppdatering

Då är det väl dags att uppdatera lite här då!!

inte för att det har hänt så myckey här.

skolan går det trögt känns det som, vad jag än gör blir de aldrig nöjda, här kämpar man för kung o fosterland så får man bara tillbaka att jag har stort problem med språket( svenskan). då känner min sig värdelös. men men får se vad läraren säger i veckan om nu hon får tag i mig.

Jag har jobbat lite, jobba först den 7 jan.
sedan jobbar jag 22-23 jAN på ett nyöppnat dagis o sedan ska jag jobba imorgon på ett annat dagis, lite xtra pengar blir det i feb månad, men de pengar ska sparas direkt.

På kärleksronten går allt jätte bra, fortfarande lika kär o lycklig ännu, varit tillsammans i 6 veckor o 2 dagar. de har gått jäätte fort.

annars har jman besökt tandläkaren, har bytat till privat nu, känns betydligt bättre fast lide tannavärk har man men men, de ska gå över. ska ditt igen den 13 mars o göra en rotfyllning aj aj min första o sista säger jag.... kostar svin massa pengar men men.... har sån l´tandläkar skräck, mne hoppas de blir bättre...

har sådan migrän som kommer o går hela tiden, blir knäpp, e grymt jobbigt....

det e så mycket som går runt i mitt huvud förtillfället, vill slippa det menmen, inget ovanligt...

vill ha en ny laptop, de vet väl alla vid detta laget, min data gör precis som den sj vill, fast det e väldigt använd, mellan åt vill inte tagenterna funka...
ska ha en betydligt mindre data,syns knappt när man tar den me sig o väskan....

nä nu ska denna svenska saker slänga sig i bingen o sova....

ha d bra


Kommentarer
Anonym

fan vad störig din blogg är! Men den där dumma låten!

2009-01-30 @ 17:08:20
Andrea

Du som tycker Sofis blogg e störig, behöver faktiskt inte gå in där. Man kan låta bli eller så finns där en ON/OFF knapp på ljudet. Den sitter på dataskärmen om man har en sådan.

2009-01-30 @ 19:39:08
Andrea

Jag hoppas att det löser sig i skolan och att du inte tappar suget.

Det var roligt att du har jobbat lite med. Jag hoppas självklart att du mer extra knäck och framför allt ett jobb på heltid.

Håller fortfarande tummarna för dig och din pojkvän.

E där någon gång du behöver prata, så e det bara och komma.

Kramisar på dig och trevlig helg....

2009-01-30 @ 19:46:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0