fredag

Oj då jag skrev aldrig igår på kvällen, jag gick och la mig rätt tidigt för att vara mig, men det var skönt, för jag var så himlans trött..

skulle upp tidigt idag för och träna, men jag kände verkligen inte för och träna trots jag vill, hade ingen motivering, så jag beslöt och vara hemma o lata mig en liten stund till. fick mail från min hälsokonsult " kom nu har väntat på dig" "jag fick träna ensam idag" säger hon bara för att jag ska upp och träna, då får hon komma o hämta mig haha... ligger ju i pyjamas ännu o klockan e snart 13 tiden, tycker de e sent för o vara en fredag.
jag vill träna men varför kommer detta nu att jag inte känner för det för fem öre, för jag vet innerst inne att det är skönt efteråt. men jag kanske borde ha en som drog mig i örat så jag kom upp och träna då jue.
 

innan jag beger mig bort till min älskade kusin, kände för och dra ditt en stund innan jag ska till friskis o hämta nycklarna till imorgon.
men får nog kolla vilken tid de e folk där så jag inte bommar det. (ups tryckte bort hela skitet)....

jaha då vblidde man bjuden på midda hos päronen imorgon, även älsklingen med då klart. ska sova hos han inatt o hela helgen mysit .
jag vill ha en ny laptop, den jag gör brörja bli lide konstig, tagenterna hänger inte med ibland, datan startar om sig själv osv väldigt störigt om jag får säga det.

får se hur ekonomin ser ut efter sommaren, så jag får allt vackert vänta sååååååå länge,,... väldigt retligt att tagenterna inte vill mellan spec när man ska skriva en tenta eller dyligt.

jag e svin torr på mina ben, någon som vet en bra bodylotion...........

nä jag får väl dra in i duschen så man kommer iväg till min kusin...

skriver mera ikväll...

ses så länge




Kommentarer
Andrea

Ja,Sofi. Det var inte bra att du kände så, men du måste göra det. Jag ger dig en spark i r-ven och säger; KOM IGEN!!! Du vet att det e viktigt för dig att träna.

Jag vet en bra bodylotion. Den heter G&H-lotion.

Du kan ju höra av dig om du vill veta mer om den.

Du e en sådan härlig person!!!! En stor kram till dig!!!

2009-01-16 @ 18:35:51
camilla

babyolja är väldigt bra och återfuktiande efter duschen

2009-01-26 @ 11:20:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0