är fortfarande i tydinge

men men vädret är si o så..

trivs bra här uppe.. kommer vara utvilad när jag kommer hem på söndag.

hinner vara med när der är bil cafe  i´morrn tisdag, alla raggarbilar plus veteranbilar som kommer.. kul o gå titta på bilarna o kolla på folk.

idag måndag åker pappa hem för han ska hämta mamma som kommer hem från norge idag, sedan e dom hemma ti onsdag för o tvätta upp sedan kommer dom upp igen.

jag kommer vara ensam här uppe från eftermiddag idag till onsdag. så jag ska ha de göttit

lördag kommer de njog vara massa folk för då kommer svenne o lotta med hepstars hitt... de ska vi gå på...

fick 2 par skor igår......

kram på er


Kommentarer
Andrea

Skönt och vara ensam lite ibland, men vi ses ju på onsdag, för då kommer vi ju upp. Längtar redan!!! Kram på dig:)

2009-07-20 @ 13:50:51
Vigdis

Längtar också till Nordnorge....mycket.. (som jag ju egentligen kommer ifrån) Vart i Nordnorge har du varit?

Ha en fin lördag!

2009-07-25 @ 16:25:55
URL: http://nyandning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0