längesen man skrev

>sorry för jag inte har skrivet här på ett tag...

men jag har inte orkat skriva för jag har varit såååå trött, vissa dagar har jag lagt mig kl 20,30 men lika trött var man dagen efter hehe...

det har inte hänt så mycket

sommarjobbar för fullt...

men jag är trött hela tiden, vet inte varför.. även om man sover mina ´timmar... precis som att man är på gång in i väggen.

dessa 2 veckor som jobb stänger är välkommet :D

det har varit möhippa o bröllop för min kui´sin... bröllopet var kul de var så fina sååå...

midsommar har varit.... är just nu i husvagnen men det har inte varit nått bad väder.. regn o kallt sol jaja

måndes hade ja fått redigt sura uppstöttningar o kännde enormt sug i magsäcken typ.... magkatarren som spökar..
natten till tis sov jag typ 3 timmar för jag hade enormt ont i magen visste inte vart jag skulle ta vägen, kunde inte ligga fick sitta upp... fick springa tillbaka på toa femtielva ggr... hade enormt ont o var  nära ringa efter ambulans men de lugan sig efter ett tag...
nått imin kropp säger ifrån men vad kan vara för jag springaer snart in i väggen.....

ha d bra


Kommentarer
Andrea

Om det fortsätter så, så måste du gå till läkaren, så du får kollat alla värdena. Det kan ju vara dom som spökar nu, efter allt som du gått igenom. Jag håller tummarna för dig och jag hoppas innerligt att det går över snart.Kul och se dig igen. Puss och Kram på dig...

2009-06-21 @ 14:34:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0