tiden den bara rullar iväg

Min kusin har ändrat i min blogg nu, jätte fin e den..

sitter i minnesberg o väntar på att älsklingen ska komma hem . nu kom han, hörde bilden som brumma som satan haha.... men han skulle iväg igen, skulle hämta lilltösen nu.

sen blir de film o nått gottit o äta hihh

min chef ringde för en stund sen om ja kunde imorrn me, de tackar  man inte nä till, xtra pengar behöver man alltid. de blidde jobb imorrn, sedan kören... ärenden i stan me

annars så flyter allt på me kärleken o allt,

min syster var nere i ´helgen, gått fort, hon e nog i kiruna nu..... saknar henne redan, hade behövt prata men får prata av mnig en dag.

hemtent o fixa i veckan me suck suck

ha d gott



Kommentarer
Emma

Du kan alltid prata med mig det vet du. Som förr :-)



Kram Emma

2009-03-23 @ 07:26:45
URL: http://theloveoftrinity.blogg.se/
Andrea

Din blogg e jättefin. Tummen upp!!! Om det är något så kan du alltid prata med mig. Det vet du. Puss och kram på dig!!!

2009-03-24 @ 21:07:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0