Tisdag

Usch jag...
vill att detta ska vara över.

har kanppt sovit inatt o gråtit mellan åt.

Hoppas innerligt att du verkligen tänker på vad du vill och så. det e det som e viktigast.
hoppas du väljer stanna hos mig, mne jag vågar inte har några förhoppningar ännu den dan du kommer till mig då kan jag ha det.

Älskar dig över allt annat men kan inte tvinga dig. detta e svårt för mig med. vette gudan hur jag ska koncenterar mig i skolan idag men jag måste ditt och försöka. slutar 12 e hemma vid 13 tiden. sedan e jag hemma.

det e dej jag vill leva med det står jag fast vid, men kan som sagt inte tvinga dig, du är vuxen och bestämmer själv.

vill bara att du ska veta hur mycket jag älskar dig, du e mitt allt!!

Men som sagt skainte hindra dej...........

nu skajag in i duschen sen ska jag dra till skolan, kommer bli grymt jobbigt


Kommentarer
Alexandra

Gumman då... Kramas

2009-03-31 @ 17:01:14
URL: http://goldiebynight.blogg.se/
Sofi

tack vännen men nu e det bra iegn

2009-03-31 @ 18:23:56
Andrea

Jag finns vid din sida om det e något. Kram på dig!!!

2009-04-07 @ 21:30:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0