1 maj

inte klokt vad tiden går fort alltså

det e underbart väder ute idag med, ska snart ut o sola, sen ska jag nog gå ner till bryggan o kolla läget...

igår känndes som att det var lördag och idag känns det som att det är söndag,o det e bara fredag hehe...

man är här 2 dagar till iallafall... skönt jue..

jäkla massa motorcyklar idag,  de har nån form aV tävling idag. både start o mål e här på campingen..

ja uppdaterar mer senare ska ut i solen o förbättra på solbrännan

uppdatering............................................................................................................................................................................................................
jo då jag fick på mig min nya bikini o la mig ute o sola lite, gjorde lite korsord o så, bra sätt o fördriva tiden på.
var nere vid r´bryggan en sväng med, satt o filosuferade o tänkte, rätt skönt faktiskt. skönt o vara ensam o tänka, lite tårar kom med men men, fruktansvärt mycket som har hänt de senaste veckorna, bearbetar fortfarande, de e liksom inget som bara försvinner så puff, men de e ju inget jag tänker på hela tiden.

jag har en dröm, bara en dröm. kan tyvärr inget göra men en dröm kan man ha, thats it.

de var du o jag i 4 månader o det var dom bästa månaderna i hela mitt liv o det kan inget förändra på. fina minnen som bara inte försvinner, de sitter djupt inne i mig, men jag kan inget göra......

fryser som faaaan, annars e de solfrossa eller så har ja feber.... jag vet inte, jobbigt o frysa, blir tokig jue...

annars har det inte hänt nått spec alls

ha en bra kväll


Kommentarer
Andrea

Så skönt att du har varit ute och solat. Ta det lugnt så du inte bränner dig bara. Var det fin utsikt nere vid bryggan?? Kramizar

2009-05-03 @ 16:59:49
sofi

jo jag har brännt mig, men nmen det börjar lägga sig nu... jo de var en fin utsikt o lugnt o skönt... gick ner där fler tal ggr...... eller bara satt där nere......

kram

2009-05-03 @ 17:59:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0