fy tusan

Mina känslor stämmde..
jag har blivet spådd....de ja misstänkte stämde till max trots att Han inte sa att det v ar så..



jag frågade om han hade utnyttjat mig?
svaret är:
Göran har bara varit ihop med dig för att få ett tillfälle att träffa Linda
och för att kunna utnyttja
sina fördelar till slut detta handlar om falsk kärlek som gjort dig blind

i 4 månader har jag levt med falsk kärlek, fatta hur det känns, allt det vi planera var bara lögn, allt de du hade sagt var en lögn. allt för o få tillbaka henne eller träffa henne. men om man tänker tillbaka så var det sanr för han stod i dörren på 2 sek så fort hon ringde, o när han övningkörde med henne o så....

men det är tur det inte vara länge, visst du har krossat mig, men jag har gått vidare, känns som en mega stor lättnad. känner mig gladare på något sätt...

har fått ti svars på andra saker med som jag hade rätt på.. haha fy tusan vad jag e bra på se saker o ting....

här har du inget o hämta mera.......

ha en bra kväll

fortsättningen kmmer jag skriva on mina tankar o funderingar......

men det e bara framåt blickar nu.....


Kommentarer
Andrea

Det e skönt när ens känslor stämmer och ännu skönare när man får det bekräftat med. Det låter bra att det har lättat mer nu. Det e klart att du e bra på saker och ting, fortsätt så... jag e här och hjälper dig. Många pussar och kramar!!!

2009-05-26 @ 21:23:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0