lör

Först vill jag börja med och gratulerar lilltjejen på hennes 2 års dag. Hoppas du har fått en bra dag!

igår baka jag 2 kakor till, fått ett knäpp hehe..

sedan fick ja ett ryck och skulle åka till tydinge idag! så det var bara och stiga upp 06 imorse o ta bussen till malmö, sedan vänta jag i 45min, det var drygt och vänta så länge men tden gick fort. sedan vid 8 kom bussen som skulle ta mig till kristianstad, tog bara 1 timme o 45 min med bussen ditt, sedan fick man vänta i ca 20 min o sedan kom bussen som skulle ta mig till Broby, turen tog 30 min sedan hämta mamma o pappa mig där...

vädret har varit bra från o till, när solen väl kom fram så blidde det varmt, men här har varit mycket folk o så..
grillat med min faster, nu på kvällen e det spel oc h dans, vi satt ute o kolla på folket som skulle in och dansa.

rätt kul o s epå folket, hur de klär sig, hur dolm går i så. men vi fick myckmet skratt.. men de e väl vinet o cidern som har gjort oss fnittriga hehe.... men de blidde inte mycket för min del...

imorse när jag vaknar var mitt ena öga igen kletat med massa gojs, kunde ej öppna de... väldigt obehalgligt.. nu e de lite rött o svider.. får hålla koll på de, haraldrig haft de så..

annars har d einte hänt så myckety...

snart dags på påbörja mitt sommarjobb, tiden bara springer iväg...

nu ska jag dra
ha d bra



Kommentarer
Andrea

Det var roligt att du åkte hela den långa vägen. Jag hade ju inte orkat. Tummen upp för dig och en klapp på axeln!!! Jag e så stolt över dig och dina bra beslut du gör!!!! Puss, puss...

2009-05-31 @ 00:32:37
Anonym

ögoninflammation

2009-05-31 @ 10:06:01
Andrea

Mindre kul att du har ögoninflammation. Det e smittosamt. Jag tycker synd om dig... Kramizar

2009-05-31 @ 22:49:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0